دیبادیبا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

دیبای زیبا

دیبا در گردش

1393/2/27 20:47
نویسنده : مامان آرزو
691 بازدید
اشتراک گذاری

گلی من چند روز رفتیم گردش با مامانی و بابایی و خاله ها و دایی هاچشمک

رفتیم گیسوم و یه شب اونجا بودیم بعد رفتیم سمت اسالم و خلخال بعدشم برگشتیم ماسال تا فرداش بریم ییلاق .

شما دخمل گل من خیلی خوب بودی و زیاد گریه نکردی فقط روز آخری تو ییلاق خیلی بهونه گرفته بودی فکر کنم خسته شده بودی و لی با این وجود کلا گلی عشقممحبت

حالا بریم سراغ عکس ها

ساحل گیسوم

جنگل گیسوم

ییلاق

اینجا هم سیب زمینی آتیشی خوردی

فدای اون دندونات بشم من                       93/2/27

محبت بوس

عزیزکم بهشتم توی تعطیلات 6 خرداد تا 9 خرداد رفتیم تهران و من تصمیم داشتم تولد بابات سوپرایزش کنم که 11 خرداد هست.

وموفق هم شدم با کمک خاله الهام و عمو رشید و دایی جلال و باقی عزیزان بابا احسان اصلا فکرشم نمی کرد که من این کار رو بکنم خیلی خوشحال شد و کلی جشن گرفتیم و تو از صدای موسیقی و دست خیلی لذت بردی و کلی فیلم ازت گرفتیم عاشق اون دست دسی کردنتم

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان نینی
29 اردیبهشت 93 13:28
چه دخمل نازی خدا حفظش کنه
الهام
30 اردیبهشت 93 13:29
واااااااای دیبا جون اگه بدونی چقدر خوش گذشت اولین سفری بود که با تو میرفتم و خیلیییییی خوب بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیبای زیبا می باشد