دیبادیبا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

دیبای زیبا

شیرین کاریهای دیبا

1393/2/29 12:16
نویسنده : مامان آرزو
465 بازدید
اشتراک گذاری

بهشت من دیگه داری کم کم مامان و بابا رو خیلی نا مفهوم میگی .

یه وقتهایی سوزنت گیر میکنه فقط  "با با" میگی یه وقتهایی هم "ماما" میگی و دل من و بابات رو میبری .

قربونت بشیم ما

 

بازم شیرین کاری در ادامه مطلب

گل من "رکس " رو صدا میکنی(سگ مامانی اینا رو) میبینیش میگی "اکس" قربونت بشم من

قهر کردن هم یاد گرفتی سریع پشتت رو میکنی به آدم و سرتو میذاری زمین و گریه میکنی .

                                                                                        93/3/13

عزیزکم یه چند وقتی نتونستم بیام وبلاگت ولی الان در خدمتم

دیگه داری راه میری شیطون بلای من از مبل هم بالا میری ولی احتیاط میکنی و متوجه ارتفاع میشی شیطون بلای ما 

یاد گرفتی توپ بازی کنی و دوست داری که بازی کنی

فدای اون لبخندت بشم من

                                                                                          93/4/20

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الهام
30 اردیبهشت 93 13:27
سلام عسل خاله فدات بشم که حرف میزنی از این راه دور میبوووووووووسمت یه عالمه خییییییییلییییییی دوست دارم عمرم
فهیمه
1 خرداد 93 21:09
گلم همیشه بخندی به ما هم سر بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیبای زیبا می باشد